Gebruik Oasis Les Portes du Soleil - Wilt u iets melden over een storing?

Uiteraard proberen wij de dienstverlening naar u als gast via onze website op een zo hoog mogelijk peil te houden. Mocht er onverhoopt toch iets op de website fout gaan, bijvoorbeeld door een technische storing, dan zouden wij u willen vragen om contact met ons op te nemen via het contact formulier, of per telefoon of e-mail. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zullen zo snel mogelijk het probleem verhelpen. 

Een accommodatie zoeken - Hoe vind ik een appartement?

De accommodaties zijn terug te vinden onder het kopje ‘appartementen’. U kunt hier per accommodatie de specificaties terug vinden. Vergelijken kan via het overzicht.

Een accommodatie boeken - Hoe kan ik een vakantiewoning boeken?

U kunt uw accommodatie eenvoudig boeken via de website. Het is ook mogelijk om per telefoon of per e-mail een boeking te maken.

Mocht u een speciale wens, voorkeur of eerst een optieboeking willen maken, kunt u contact met ons opnemen.

Reservering maken - Waarom zie ik geen prijs?

Wanneer u kijkt in de 'prijzen & beschikbaarheid' tabel kunt u de actuele beschikbaarheid bekijken. U ziet alleen bij de beschikbare periodes een prijs aangegeven. Deze prijs is inclusief eventuele kortingen. Voor meer informatie wat er precies inclusief en exclusief is berekend in deze prijs kunt u het grijze i'tje aanklikken naast de naam van de accommodatie. Hier vindt u ook meer informatie over het arrangement.

Wanneer u geen prijs  ziet is er van dat specifieke accommodatie type voor de ingevoerde data en personen helaas geen beschikbaarheid.

Reservering maken - kan ik een voorkeur doorgeven? 

Mocht u één van onze resorts eerder hebben bezocht en een voorkeur hebben voor een specifiek villa nummer kunt u contact met ons opnemen via de LiveChat, per telefoon of per e-mail. Wij helpen u graag zo snel mogelijk verder. Ook voor andere voorkeuren of vragen, zoals een optieboeking, kunt u contact met ons opnemen.

Kortingen - Zijn er kortingen mogelijk?

Eventuele kortingen worden altijd direct in de prijzen verdisconteerd. Voor speciale aanbiedingen raden wij u aan bij de aanbiedingen te kijken of u in te schrijven voor de nieuwsbrief.

Verzekeringen - Kan ik een verzekering afsluiten?

Helaas kunt u bij ons geen annuleringsverzekering afsluiten. Wij raden u aan om de annuleringsverzekering zelf af te sluiten. U kunt onze algemene voorwaarden hier  vinden.

Annuleren - Kan ik mijn vakantie annuleren?

Mocht u onverwacht uw vakantie annuleren, dan vragen wij u altijd om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij raden u aan om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten, zodat u tegen de financiële tegenvallers van de annulering bent beschermd. Het is mogelijk kosteloos te annuleren tot 21 dagen voor aankomst.

Internet - Is er Wi-Fi aanwezig in de appartementen?

Ja, elk appartement beschikt over een goede Wi-Fi verbinding. U kunt hier kosteloos gebruik van maken. 

Omgeving - Waar vind ik informatie over de omgeving?

Informatie over de omgeving van uw vakantiepark vindt u op de speciale pagina over het door u gekozen vakantiepark onder de button ‘Omgeving’. U vindt hier informatie over de plaats waarin het vakantiepark zich bevindt; over de regio en over het land.